Roligt!

Nu tänkte jag skriva något roligt, men jag ångrade mig

Kommentarer
Postat av: elmY

HaHa okej tack för att du fick mej att inse att jag är synsk, nu ska jag bara skaffa mej ett kontor på gatan och få folk att tro på mej där kommer du in i bilden - du ska övertyga alla sen delar vi på money..



HaHa nejdå du ska inte behova irritera mej nu när det finns så mycket annat som gör mej irriterad (kolla t.ex sista inlägget jag skrev).. men en vacker dag när min inspiration försvinner då för du lov o ta saken i egna händer och irritera mej..



hahah danskan är pisssvårt o du har rätt många av mina kompisar säger "men det är ju lätt med danskan" fast mina folks hade lite bråttom när jag planerades/gjordes att de glömde bygga in Förstå-danska-egenskapet..



Jag ska besvara alla era frågor under veckan och jag vet att ni väntar med spänning HAHA..

2009-01-06 @ 22:44:27
URL: http://elmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0