Mmm

Nu är jag - Anti - mer eller mindre frisk igen, så nu kan jag äntligen göra bloggcomeback igen. Det är inte utan att man känner sig lite som "Foppa" Forsberg med alla sjukdomar och comebacker. Men nu får det förhoppningsvis vara nog, och samma sak hoppas jag gällande "Foppa".  Nu ska vi vara friska och krya och prestera på toppnivå. Just nu hinner jag dock inte prester så mkt då jag faktiskt ska lägga mig för att sova. Imorgon är det filminspelning och då måste man vara utvilad! Jag vill dock passa på att visa det roligaste klippet från idrottsgalan idag....


Kommentarer
Postat av: elmY

Jag ska svara imon, nu hinner jag ej då får jag magsår.

och eftersom jag vet att du älskar och dyrkar mig av hela ditt hjärta så vill du inte att jag får det så du väntar gärna till imon.



haha jag svara om ett par timmar dvs på håltimmen i skolan

2009-01-20 @ 00:06:04
URL: http://elmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0