Framtiden debatteras.

ante - badmintonproffs säger:

fast det är mest synd om anti

Älgen© säger:

ja du är ju 15

ante - badmintonproffs säger:

nej 14

Älgen© säger:

ok

Älgen© säger:

du var iaf det när vi började tjöta med dig

ante - badmintonproffs säger:

mm

Älgen© säger:

det var länge sen

Bjةrn säger:

mm

Mimmi säger:

va tiden går

Älgen© säger:

på den tiden hade vi 56k modem

Älgen© säger:

ante - badmintonproffs säger:

tiden går så fort att jag kommer bli gråhårig snart

Älgen© säger:

mm

Bjةrn säger:

käk

Älgen© säger:

jag tycker vi här å nu bestämmer att vi bosätter oss på samma hem

Bjةrn säger:

käk

Bjةrn säger:

käk

Bjةrn säger:

käk

Bjةrn säger:

käk

Älgen© säger:

JÄLVA TJÖT

Mimmi säger:

vafan

ante - badmintonproffs säger:

att käka laxermedel är också ett ålderdomstecken

Älgen© säger:

mm

ante - badmintonproffs säger:

vi är gamla människor

Älgen© säger:

mimmi du börjar bli gammal snart blir du säkert gammelmormor med

Älgen© säger:

du blir känd hos din barnbarnsbarn som "den snälla gammelmommon med de goda kakorna"

Mimmi säger:

oj... neee fan jag är i mina bästa år ju

ante - badmintonproffs säger:

nej mimmi, de var för 10 år sen

Mimmi säger:

jag kan inte baka kakor

ante - badmintonproffs säger:

nu är vi gamla och utnötta =(

Älgen© säger:

när du sedan säger på msn live modell 2065 att du nyss bakat kakor då tar jag och anti vår spacefärdtjänst till dig och äter

Mimmi säger:

10 år sedan va jag 13,5 år

ante - badmintonproffs säger:

mm

Älgen© säger:

vi är gamla

Mimmi säger:

hahaha

Älgen© säger:

i höstas var det tio år sedan jag lärde känna buba

ante - badmintonproffs säger:

vi är för gamla

Älgen© säger:

å glenn

Mimmi säger:

jag kan baka drömmar och m´uffins

Älgen© säger:

drömmar är sköna

Älgen© säger:

muffins är nice

Älgen© säger:

vi kommeer

Mimmi säger:

muffar med

ante - badmintonproffs säger:

jag kan baka till dig mimmi

Älgen© säger:

undrar vad vi pratar om 2065?

Mimmi säger:

Gött

Mimmi säger:

Lever vi då?

ante - badmintonproffs säger:

nej

Älgen© säger:

ja vi det är ju 56år kvar

ante - badmintonproffs säger:

ok

Älgen© säger:

då är jag 82-83år

Älgen© säger:

Älgen© säger:

jag kommer fortfarande gapa på att anti är 15

Mimmi säger:

jag kommer leva länge om inte världsmaffian tar över helt

ante - badmintonproffs säger:

jag kommer säkert sitta och skriva arga insändare till nån lokaltidning i pajala

Älgen© säger:

Älgen© säger:

säkerligen

Älgen© säger:

om dagens ungdom som bara kör för fort med sina moonracers

ante - badmintonproffs säger:

när broppen gapar att jag är 15 så ropar buba "VAAAAA?" med hörseltratten riktad mot örat

Älgen© säger:

för på din tid festade man minsann inte på några rymdkolonier utan i sin hembygd på den lokala krogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0