Livrädd

Så har det hänt. Idag har det bekräftats att svininfluensan har skördat sitt första dödsofffer här i Sverige. Visserligen har man redan vetat om att influensan är mycket farlig om man drabbas av den, men när det händer i samma land som man själv bor känns det som att det blir mer "allvar" av det hela. Sedan igår har jag känt mig lite tjock i halsen och det har blivit lite sämre under dagen, så man blir utan tvekan ganska rädd efter den tragiska nyheten. Som jag förstått det hela ska man inte uppsöka hjälp om man inte har feber eller svårt att andas, och det har jag iaf inte nu. Får hoppas att jag klarar mig och att jag bara har drabbats av en vanlig "liten" förkylning. Ska strax lägga mig och hoppas på att det känns bättre när jag vaknar upp imorgon, eller att det i alla fall inte känns värre. Återkommer med rapport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0