This is the end my friend, the end (at least for a week)

Tjenare människor! (och hej på er modebloggar, nej, ni är inte människor)

Under veckan som kommer kommer inte jag, FH; hinna blogga någonting som det ser ut nu, det gör att ett tungt ansvar vilar på AH och Anti.
AH har uppdrag av mig dessutom som han lär sköta med den äran när han väl i trettonde timmen får uppdraget.
Anti har vilat sig i bloggform tydligen för att denna veckan komma tillbaka starkt.

Anledningen till att jag själv enbart kommer se WORD på datorn (och skolans internsystem med alla filer etc) är hemtentan som ska in på fredag. Dessutom har jag dagar som inleds 05.15 när klockan ringer, innebär att jag går hemifrån halv sju, kommer hem 18, äter sätter mig vid word vid 18.30-19 och sedan sitter där tills jag somnar på tangentbordet varje dag denna veckan.
EN eftermiddag är schemafri men då ska jag antingen skriva hemtenta eller så har vi la fått ett grupparbete att jobba med. Så blogga, nej det hinns inte med.

Därför är detta ett utmärkt tillfälle för t.ex. deve och paddan att gästblogga etc, och för Anti att göra storstilad comeback! Och för Andra Halvan att fortsätta och öka bloggtempot i den mån det funkar.

IK är ju Sveriges framtid och då måste vi, med ojämna mellanrum, försvinna från bloggandet individuellt, men här kommer den stora fördelen med att vara många på redaktionen in, det är (nästan) alltid nån som kan blogga.

FH; medlem av pannkaksgruppen och IKs akademiska råd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0