I'am back again!!

Japp, nu är jag tillbaka, förvisso försvinner man la i veckan igen då det vankas resa men vad tusan man får la plita ner medan ingen annan gör det.
Den enda som hinner skriva, mellan korrläsningarna av mina tentor och arbeten, är AH.

deve har ju fullt upp med att bli sambo med magikern,paddan har fullt upp med, ja vad vete fan, skolan kanske.

Anti har fullt upp med speedwyen, skola samt att vara förkyld.
påtår har fullt upp med att vara en "one-hit-wonder" på IK.

Jag själv har fullt upp med skolan och i veckan vankas det dessutom resa till Köpenhamn&Oslo.
Dessutom jagas det praktikplats, känner någon någon med kontakter i turistbranschen är ni välkomna att skriva här.

AH får ges en eloge för sitt enorma projekt "Svenskar vi aldrig lär få se i Melodifestivalen", förvisso bidrog jag med lite låtar etc dit men inte mer. Han kan få grädden för det.

Förövrigt bloggas det för lite här.

KOM IGEN FOLKET!!!!!

Kommentarer
Postat av: johan gyllensten

jag är förkyld

2008-09-14 @ 13:13:09
URL: http://misdirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0