Det är så man fäller en tår...

FH besökte en annan blogg och fann detta klipp, det är inte utan att nostalgikern i en fäller en tår och tänker tillbaka på vad vi hade så sent som ifjol, då över 30tusen kom mot Elfsborg och sista matchen, mot Trelleborg FF i ett regn som bara kan vara så överjävligt i Götet kom det över 40tusen. TFF matchen var slutsåld dagar i förväg och på svarta börsen gick det biljetter för tusentals kronor. Det är som det sägs i reportaget nedan, ALLA VILL JU SE BLÅVITT!
Ett klipp ni bara inte får missa, dessutom är Sten-Åke Cederhök med, förvisso pajsare men han är riktig kult!
Dessutom är lillkillen som sjunger i början fenomenal!
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1253234

Det är värt att titta på även om man som Anti inte gillar fotboll det minsta.

Kommentarer
Postat av: Ida

Okej då förstår jag. Fast om det är lagstadgat borde ni få lite mer lön för mödan tycker jag..!

Nej jag förstår inte heller mitt bajsinlägg.. Fast det jag skrev var ju helt sant. Var ju inte så sugen på bajs.

2008-09-23 @ 11:05:39
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0