Allsvenskan omgång 22

Förvisso ett tag kvar men jag tippar nu för det är nu jag VET att jag hinner.

I den tjugoförsta omgången hade jag följande tipsstatistik:

Antal rätt resultat: 0
Antal rätt tecken: 4

Totalt: (av 151möjliga)

Antal rätt resultat: 14
Antal rätt tecken: 77

Omgång 22

AIK Solna-IFK Göteborg.
Tips: 0-0

Malmö FF-Halmstad BK
Tips: 1-0

GIF Sundsvall-IF Elfsborg
Tips: 0-3

IFK Norrköping-Helsingborgs IF
Tips: 1-2

Hammarby IF-Kalmar FF
Tips: 2-3

Gais-Djurgårdens IF
Tips: 0-0

Ljungskile SK-Trelleborg FF
Tips: 1-0

Örebro SK-Gefle IF
Tips: 3-1.

Eftersom Andra Halvan har fått jobb som korrläsare av mina hemtentamen så får vi se om han hinner kommentera denna veckas tips, å andra sidan går inte första matchen förrän nästa lördag men nåja, bara att vänta och se. Hinner han hinner han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0