Idrottens språk översatt till svenska!

Idrottens språk(IS)
Svenska(SV)

IS: JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! 1-0! Där fick de jävlarna
SV: Vilket vackert må¨l, oj vad glad jag är

IS: Domarjävel!
SV: Jag undrar vad som hände? Jag hann inte se

IS: Idag ska vi krossa dom!
SV: Jag hoppas innerligt att vi vinner idag annars kommer jag framstå som en idiot!

IS: UTVISNING!! DOMARN!!!!!!!!!!!!!! VISA UT DEN JÄVELN DÅ!!!!
SV: Har ingen aning om varför han blåste, nu har han dock blåst så nu är det lika bra att vråla på utvisning.

IS: KÄMPA!!!!!!!!!!!!
SV: Matchen är körd, vi har ingen chans....

IS: Självklart älskling,jag älskar dig med. Du vet bäst. Puss.
SV: Jag har ingen aning om vad du sa, jag kollar på matchen, sluta stör mig.

IS: VIlken underbar värvning!! Jag tror mycket på honom den kommande säsongen.
SV: Undrar om han är bra? Vem är han? Undrar om folk blir imponerade av mina kunskaper?

IS: Hur fan kunde han göra det bytet?
SV: Hade det funkat hade jag gjrot samma sak.

IS:Fan vad färgblind du är, du ser bara ett lag!
SV: Fattar du inte att min lag är bäst??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0