Allsvenskan omgång 27.

Tyvärr missades två matcher igår, själv hann jag inte ens förmedla att jag inte skulle hinna tippa det hela men jag vill tacka övriga på bloggen som verkligen INTE påminnde mig via ett enkelt sms om det hela.
Så omgång 27 blir det bara 6matcher som tippas, AH SKA kommentera denna gång! Det har deve lovat paddan att säga till anti att han ska göra.

I den tjugosjätte omgången hade jag följande tipsstatistik:

Antal rätt resultat: 0
Antal rätt tecken: 3

Totalt: (av 191möjliga)

Antal rätt resultat: 19
Antal rätt tecken: 93

Omgång 27

Örebro-Gais
Tips: 2-0

Halmstad BK-GIF Sundsvall
Tips: 3-0

Djurgårdens IF-Kalmar FF
Tips: 1-1.

Helsingborg IF-Trelleborg FF
Tips: 2-0

Gefle IF-Hammarby IF
Tips: 1-3

IFK Göteborg-IF Elfsborg.
Tips: 2-0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0