Lite info.

Det har inte bloggats så bra här det senaste.
Vi känner väl att det kräver en förklaring.

Själv hinner jag fan inte den lilla tid som finns för nätanvändade hemmavid, där man kan blogga, är så begränsad och känns inte som vikt för bloggen.
AH gör ett lysande jobb med "svenskar vi aldrig lär få se i melodifestivalen" men lider sedan av samma idétorka som drabbar oss alla ibland.
Kommando peking har skolan även om det kommer fler inlägg därifrån än från mig trots allt.

Vi har iaf en grej på gång dock,men gott folk, ge oss bara tid så hinner vi ikapp oss själva.

Eller vi kanske ska ta en paus? Det verkar ju poppis i bloggvärlden?

Frågestunder verkar poppis med, det kör vi en!

Det som skulle kunna ge oss mer energi är att BorisBorissa avslöjar vem som döljer sig bakom nämnda alias.

Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Jag vet snart inte själv vem jag är.

Mvh, Boris.

Här får ni lite ledtrådar: Jag heter egentligen 57#j??##++ H88¤#¤%. Jag är hglkrubfyt år gammal. Jag bor #7//5Tjliy som är ett ganska trevligt ställe. Jag arbetar som 9999 xxxx 2222 8888.

Där fick ni något att fundera över.

2008-11-05 @ 21:26:04
Postat av: Annelie T

Jag har inte heller varit så bra på att blogga på senare tid (och ännu sämre på att svara på kommentarer) men jag börjar komma igång igen! Så nu börjar det väl bli eran tur att komma igång igen också? Ingen bloggpaus tack ;)

2008-11-06 @ 17:15:54
URL: http://anneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0