Det mest meningslösa på bloggen någonsin kanske, i alla fall har dettaa idiotiska inlägg den längsta rubriken....

Vad gör man när man är uppe i tid och anti för en gång skull inte är online och buba som vanligt inte vaknar på fem timmar? Jo man leker med GOOGLE bildsök!
Vad har jag gjort denna gång då? Jo gogglat våra respektive smeknamn på bloggen och tagit den bild som dyker upp på första sidan där...

DV


Kommentar: Deve ser faktiskt, enligt buba, ut såhär en tidig söndagsmorgon....

Paddan:


Kommentar: Ljuvlig bild, en gbgklassiker denna Paddan...

Anti:


Kommentar: Kommentarer överflödiga....

Andra Halvan:



Kommentar: Ja, detta blev la sådär roligt?

Glenn:



Kommentar: Ja, just det...

Peji:


Kommentar: Undrar om Peji ger sin andra diss till detta?

Första Halvan:



Kommentar: Ja som sagt detta är ett meningslöst inlägg..


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tyckte i alla fall att det var ett roligt inlägg....

Ja men hallå, jag bor ju i förorten! Nånsin hört talas om parker i förorter? Här är det ju bara betong och asfalt.. Förutom i skogen men lite krångligt att spela där tycker jag.

Haha jaså, ja men då vet jag ju vad som väntar mig om två år då..! Mitt minne börjar redan svikta. Vaknar varje morgon och har svårt att komma ihåg saker som hände igår, men saker som hände när jag var 3 år kommer jag ihåg lika väl som jag alltid gjort. Är det inte det som kallas Alzeimers..??

2008-05-09 @ 10:08:11
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0