Påskledigt

Igår vid den här tiden låg jag i min säng, antagligen hade jag precis somnat då (på tal om sömn så drömde jag förövrigt att jag var Mikael Persbrandt i en ny Beck-film som utspelade sig i plugget). Idag, 24 timmar senare, sitter jag här framför daton, helt klarvaken. Allt deta beror på att jag har tagit påskledigt! Påsken är en viktig helg där man, som kristen, firar Jesu död och uppståndelse. Men nog om detta. Påsken innebär alltså lite välbehövlig ledighet, och därav kan jag sitta uppe såhär sen och skriva en massa värdelös dynga här i bloggen... ganska coolt faktiskt, eller vad säger ni tjejer?

Vad ska jag då hitta på under påsken? Tja, bra fråga (ge mig förslag)! Till att börja med ska jag se till att sova ut ordetligt, något jag inte har gjort på en dryg vecka. Sen ska jag också försöka bli 100% frisk från en förkylning som inte har släppt på jättejättejättejättejättejättelänge. Om jag orkar upp tidigt imorn ska jag eventuellt dra ut och storshoppa också! Igår (onsdag) köpte jag även en ny dvd-film - Henry V - så den ska jag väl också försöka beta av.. Och så är det naturligtvis klart att man följer Frölundas fortsatta kamp i SM-slutspelet mot FBK. Jag hoppas innerligt att VF tar sig samman nu och maler ner kaffebönorna, så Paddan, DV och alla andra som dricker kaffe kan fortsätta med det!

//Anti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0