Jag hade rätt, men skrev fel

Igår tippade jag som bekant utgången av dagens andra chansen i melodifestivalen. Jag råkade dock skriva fel i texten på några ställen, vilket förmodligen kan ha fått er att tro att jag hade fel, nu när andra låtar gick vidare. Men jag vill bara poängtera det att jag egentligen tippade att Sibel och Nordman skulle gå till final, men det blev som sagt ett faktafel (eller vad man nu ska säga) när min sekreterare skrev ned mitt tips. Sekreteraren är dock sparkad nu, så samma misstag kommer förhoppningsvis inte att begås igen!

Men vad tycker jag då om resultatet från idag? Tja, jag tippade ju rätt, och således är det alltså de två bästa bidragen som gick vidare! Sibel visade, med sin fantastiskt fina röst och fina klädsel,  att ensam är stark, medan Nordman visade att gammal är äldst. Nu ser vi fram mot finalen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0