Hallå

Ska man blogga så ska man. Det är änna mörkt ute nu. Snart börjar la pollensäsongen med. Dags att börja tänka på sprutan med andra ord. Gäller att tajma det rätt. Gäller björk. Speciellt den förre ministern Anders Björk. Den förre fotbollsspelaren Anders Björk har jag inga problem med.

Idag har jag hört DV, Anti och Johan på webradion. DV har åkt på en egen kategori i form av "DVs dance-tips". Jag har idéer på hur jag ska kunna hjälpa honom att tråckla ur sig den knipan...

Nu ska jag sova. Gäller att vara pigg till morgondagens övningar i expedition IK med. Dessutom ska jag nog klippa mig imorn. Det är käckt.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Lite irriterad kanske jag var ;)

2008-03-14 @ 09:45:48
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: Ida

Sågar mina briljanta kommentarer..??
Började lyssna igår kväll, men ack jag var för trött för att lyssna på hela sändningen..

2008-03-14 @ 11:56:42
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0