Expedition IK

Dag 8.

Den åttonde dagen började med att FH tog sig ett morgondopp innan någon annan hunnit upp, allteftersom vaknade i tur och oordning Glenn, Anti, Paddan och Deve, AH sover fortfarande förövrigt.

Frukosten avverkades och precis som vanligt vaknade AH mitt i och satte sig och käkade, men denna gång fick han sota för att han konstant slappar han fick nämligen äran att städa hela lägret efteråt medan vi andra som alltid annars får göra även hans uppgifter la oss på stranden och slappade.

sedan använde vi även Pejis speedwaycykel i en sanslös tävling som inte gällde något för själva Expeditionen utan bara var ett sätt att kora öns mästare i speedway.
Först ut var AH och han körde de fyra varven på den uppbyggda banan på sanslöst långsamma 3minuter.
Sedan var det Antis tur och då small det, han gick omkull och flög ner i vattnet och vi andra garvade rätt gött åt det får man säga, han klarade sig utan några värre skråmor än några blåmärken.
SEdan kom paddan och han visade vart skåpet skulle stå genom att kör varven på 62sekunder och efter det stod vi alla bara och gapade det visade sig att han tränat speedway i hela sit tliv men vägrat avslöja det innan...
Deve som skulle köra efter Paddan ställde rullatorn åt sidan och grenslade cykeln men ramlade av på andra sidan och lämnade sedan WO.
FH bestämde sig för att ge Paddan en match men det gick inte alls det heller, fast besluten att inte köra omkull så kom han in som tvåa på 1,5minuter.
Glenn sa att "jag är från göteborg och där motverkar nästan alla speedway så jag ställer inte upp".

Vinnare blev således Paddan när det gäller ö-mästare i speedway.-.

Kommentarer
Postat av: Ida

I´M BACK!

2008-03-06 @ 17:21:48
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Jaså? Föreställer alltså tårtan mig? Det var det värsta ;)

2008-03-06 @ 19:07:37
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Jaha, tack för den!! Du sa den var i naturlig storlek.... och jag trodde knappast att jag var tre meter lång/tjock...

2008-03-06 @ 19:24:23
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0