Nu stämplar Glenn ut!

Tjenare, Glenn här igen.

Fan vad skoj det är å blogga då (skriver jag mest för att de övriga på bloggen har bloggtorka och det irriterar dom) men det är faktiskt roligt med.
Nu ska jag stämpla ut eller ja det innebär ju för mig att jag stänger ner jobbprogramen på datorn och slappar ett tag istället.
Ikväll är det "På Spåret" det är ett mycket bra tvprogram det, man lär sig och har roligt samtidigt. Jag brukar tävla mot paren i studion här hemma i fåtöljen. Givetvis har jag alltid rätt... Nejdå, det är knepigt det där.

Nu fuskar jag och stänger ner jobbet fem minuter innan jag egentligen ska det, men ni tjallar ju inte hehe.

Fete Freddan (jo han kallas så) och hans tjej ska komma hit imon kväll för å se på schlagern så då blir det inget bloggande.

Du e välkommen te Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0