Livet...

Glenn här igen.

Det har gått lite si och så med mitt blogande de sista dagarna, men så är det väl ibland antar jag.
Just nu känner jag mig mest som en femåring som vill sätta sig i ett hörn och sura resten av dagen och kasta tegel på alla som närmar sig.
Det är ingen bra dag för Glenn idag, man kan tycka att jag borde ge fan i att blogga när jag inte är på nåt vidare humör, men icke då.

Nåja, man kanske skulle ta sig en svängom i lägenheten? Får la laga mat eller nåt annat så jag iaf kan fundera över nåt annat en liten stund än hur tråkigt det är.

Dock kan man ju alltid nöja sig med att googla "bitter" och få fram något som gör att man drar lite på smilbanden iaf,



Blir iaf kul med lite svengelska...

Nej, nu tackar jag för mig för denna gång.

DU E VÄLKOMMEN TE GÖTEBORG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0