KEBABPIZZA SLIVOVITZA!!

Tjenare, allas eder Glenn här igen.

Det var en mycket trevlig lördagskväll med Freddan å Helen här, eftersom vi lokalpatrioter hade vi för en gång skull tänkt rösta i schlagern på andra generationen oavsett hur låten var.
Nu visade det sig att den var bra dessutom så det blev en del röster minsann och det var vi inte ensamma om.
Det var ju otivelaktigt en låt som hade kunnat vinna hela eurovisionen om man tänker på vad andra länder gillar med.

Nåja, nu är jag ju inte schlagerexpert men jag vill ändå bjuda på låten här innan jag går vidare i detta lunchinlägg.


Jag kan givetvis inte heller låta bli att fundera över det här med kebabpizzor jag ätit i mina dar och det blev en sådan under söndagen. Mycket god.

Nej, nu blir det lunch faktiskt, och jag ser att första halvan redan uppdaterat med nostalgin för dagen dessutom precis innan mig här, får ta å slå han en signal.

DU E VÄLKOMMEN TE GÖTEBORG!

Kommentarer
Postat av: Twinkle Trixabelle

Okej, va roligt! Ja tänker absolut försöka titta in lite då o då. Kramisar!

2008-02-18 @ 14:28:26
URL: http://twinkletrixabelle.blogg.se
Postat av: Twinkle Trixabelle

Ja vill tillägga att ja tyckte Kebabpizza Slivovizta va otroligt bra! Men de va förbannat synd att han slog sönder den stackars trumman. En fruktansvärd incident! Som tur va fortsatte de ändå att spela. Det tycker ja va stark. Tänk om dom hade blåst av hela Melodifestivalen bara för de....Besök gärna min blogg för där har ja skrivit lite om detta.

2008-02-18 @ 14:31:23
URL: http://twinkletrixabelle.blogg.se
Postat av: Twinkle Trixabelle

Men ja tycker nog ändå att du tar alldeles för lätt å incidenten. En sån fin o dyr trumma ska man väl itte bara slå sönder sådär hux flux. Dessutom förstörde de mycket av intrycket man fick av dom. De va ingen vacker syn direkt. Ja kan helt enkelt itte låta bli att spekulera i varför detta fruktansvärda skedde. Man kan ju undra om gubben hade lite problem me aggressioner eller bara hade missuppfattat hela situationen, eftersom han slog så hårt. Hur som helst va de otroligt starkt att komma igen sådär efter en sån omskakande händelse. =)

2008-02-18 @ 16:07:18
URL: http://twinkletrixabelle.blogg.se
Postat av: Twinkle Trixabelle

Ja, man kan aldrig veta. Man ska akta sej för o spräcka trumskinn sådär utan vidare. De kan sluta illa!

2008-02-18 @ 17:40:25
URL: http://twinkletrixabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0