Jag är tillbaka!

Tjenare, Glenn här igen.

Jag var dålig på att skriva igår, det kom ju ingenting faktiskt men det hade sina orsaker jag hade en hel del att göra faktiskt.
NU har jag dock lite tid över efter middagen och tänkte skriva lite.

Igår var jag som sagt rätt upptagen men det ska jag inte tråka ut er med.
Kvällen avslutades iaf med att se på Pool-Inter på tv. Tanken var annars att se mitt älskade Qviding lira mot Gais på Valhalla men det hann jag inte med. Dock verkar det tufft just nu, däng igår igen.
Nåja ikväll är det CL igen på tv så man får ta å se bra fotboll då.

Jag har dock en fundering, varför blir det alltid kladdig när man äter tacos, idag ramlade en gurkskiva ut ur tacoskalet, men givetvis inte ner på tallriken utan först på tallrikskanten studsade två gångeer (jo, faktiskt) på mitt ben och sen ner å kladdade ner golvet. hade den inte bara kunnat göra antingen eller?

Nåja, nu har jag iaf plitat ner lite här. Lovar att skärpa mig och skriva vettigare nästa gång.

DU E VÄLKOMMEN TE GÖTEBORG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0