Glenn sparkad!!!!!!!

Tjenare...

Det är ingen munter Glenn här, fick ett samtal från min chef idag, jag har faktiskt en sådan trots att jag jobbar hemmavid.
Det var en smärre chock dock, jag fick sparken!
Jag vet inte vad jag ska säga men det är en skum känsla detta. Tydligen ska företaget minska personalstyrkan trots att de har massa jobb.
Jag ska fullfölja denna fredag sedan vete sjutton vad som händer, jag kunde bråkat om uppsägningstid etc men låter bli att stöta mig med chefen för framtida vitsord.

Så det är mao en arbetslös Glenn som skriver nu.
Ja, jag har valt att inte tjöta så mycket mer om det nu, men nu vet ni det iaf och jag kan lova er att det inte kommer ett enda inlägg om jobbsökande etc för sånt är så tråkigt. Men det frigör ju mer tid för mig iaf så förhoppningsvis får ni ser mer av mig här på bloggen framöver.

Snart kommer väl Antis schlagerprofetia med.

Idag avslutar jag med Björn som kallades Schlagerbjörn av anti!



DU E VÄLKOMMEN TE GÖTEBORG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0