Det är jag som är Glenn.

Hejsan alla trogna läsare av IK. Jag som skriver nu heter Glenn Göran Gustafsson och har fått äran att skriva om allt och inget här på IK:
Främst vad jag gör på dagarna då kanske då de där andra här vägrar skriva sådant.

Vem är då jag?
Jag heter som sagt Glenn Göran Gustafsson.
25 år gammal, om vi ska vara som småkids så fyller jag 26 om en månad.
Bor i Kålltorp i östra Göteborg.
Stor fan av fotbollslaget Qviding.
För er damer som undrar är jag singel.
Arbetar som webdesigner, men tro inte att ni får rabatt eller hjälp för att ni känner mig kolla bara på denna blogg.

Mitt arbete medför ju att jag arbetar hemifrån dessutom vilket möjliggör att jag kan blogga en del med.

Du e välkommen te Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0