Nyshoppad!

Nää men hallå på er alla!

Det är bara sååååååå roligt dårå att få vara här igen, jag är såååååå trött bara!
Varför då tänker ni vänner. Jo, jag har varit å shoppat vet ni!

Jag var typ såååå trött dårå men så typ imorse dårå så ringde Frans och fråga mej om jag inte vill shoppa med honom med på bauhaus idag, jag bara "jaaaaaaa, shopping tackar man ju inte nej till".
Så vi åkte dit, det är typ min favoritplats på jorden när det gäller verktyg å sånt. Dessutom gillar jag deras logga.



Men hallå¨? fel bild, hur tar man bort, ähh jag kan inte.... åhh nu får jag vänta till min bloggcoach Stelfan kommer!

Nåja, vi gick in och jag hittade en hel avdelning med, håll i er nu därute STICKSÅGAR, ni vet ju hur man blir då. en hel avdelning med STICKSÅGAR är ju vad alla drömmer om.
Jag hittade först en från bosch.men jag tyckte inte den var snygg så jag fortsatte, Frans stack iväg, han är mer intresserad av hammare dårå.
Sedan hittade jag den, ni vet när man letat i timmar efter något och så är den bara där, sticksågen med stort S!!

Makita sticksåg BJV180RF:Bäst i test enligt tidningen Land
Från Makita, visst är den bara sååååååååååå underbart vacker???? Endast 1299 på rea!!!

Jag var så glad att jag bara sprang fram till Frans sen när han kom tillbaka, han hade hittat fyra hammare, sicken spjuver han är!
Men så gick vi till kassan dårå, då säger Frans att han är hungrig, så vi tog lunch utanför på en otroligt fin restaurang, pölsemannen!

SEdan gick vi till skivaffären på andra sidan och Frans köpte en skitbra skiva! Kolla själva på det sanslöst vackra omslaget!!

thegayes

Sedan kom jag hem dårå och bloggar för er mina gullepluttar!!


Eder shoppingexpert!
Philip Dreiddelmann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0