Kambodja!

Kids playing football in the median strip


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad är det med Kambodja? Killarna på den undre bilden verkar ha tappat bort sina armar..



Jag fick faktiskt ingenting som jag hade önskat mig i julklapp, men jag är en fin och artig flicka så jag blir glad ändå. Och det jag önskat mig kan jag köpa själv, jag är RIK just nu and I löve it.

Men en julskiva med er..? Den har inte nått fram till mig.



Mjordå, skulle Drömprinsen dyka upp en dag skulle jag nog knappast sörja mina härliga ensamma tv-kvällar i soffan, och kanske skulle det t.o.m vara riktigt mysigt att ha nån som väntar på en när man kommer hem... Men hur ofta händer det att han dyker upp...? Nej tror jag väntar med kärlekslivet ett tag, tills jag blir riktigt desperat ;)

2008-12-27 @ 16:46:32
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad hade du önskat dig då?



Oooh, ja det låter som en riktigt häftig julskiva det! Ja får jag den signerad så kan jag väl vänta till nästa år då, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge säger man ju.



Vad blir det på nyår då?

2008-12-27 @ 18:17:07
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: elmY

haha det roliga är att modebloggar/bloggare/bloggerskor nappar direkt när du skriver en kommentar där dte inte står "åh jag älskar den klänningen du har på dej", sen börjar de försvara sig o dra dit andra bloggar som backup.. höhö rätt skoj är det faktiskt man märker hur de direkt tar åt sig vilket innebär att man har själv har rätt när man kritiserar de..

2008-12-27 @ 21:43:17
URL: http://elmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0