Hemma igen

Hej kära dagbok! Idag (eller snarare igår, fredag) har jag varit varit i Tranås, men nu är jag hemma igen, hemma här i Peking. Fast inte riktigt det Peking där sommar-OS ska hålla till under de kommande veckorna! Vad hade jag då för mig i Tranås!? Det vet jag knappt själv, men far och mor sa att jag skulle med och då blev det så. Men egentligen vet jag dock vad vi gjorde där. Vi besökte nämligen ett museum där det nu under sommaren finns en liten Ove Fundin-utställning. Den var absolut värd att besöka. Sen åt vi mat och åkte hem och nu är jag här. Det var  ungefär vad som hände i korta drag. Jahapp. Idag vet jag inte vad som händer, men jag är djävuslkt trött nu, så jag ska nog börja med att sova!






Förövdrigt är Buba full!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0