Golf 2008-Bildspecial! Del2

Några dagar efter rundan med Marko valde resterande gänget att ta en mer oplanerad runda... Håll till godo gott folk!


Inte favoritbanan....


hehe du missade första, jag skriver sju....


Jag har ju redan skrivit sju, ge dig nu det börjar bli tjötigt...


men jag VIIIIIIIIIIIIIIIL!!!!!!!! Maaaaaaaaaaama! Jag vill stå i banan!!!!!!!!


Å en slank han dit...


...Å en slank han hit...


...Å en slank han ner till starten igen. Det var sju det ja...


Okej, klubban jag gillar inte dig, du gillar inte mig, men vi har ett jobb att sköta, då kan vi lika gärna försöka göra det bra, capisce?


Vem tror ni leder...


Vy över filtbanan...


Vissa tar ju sån tid på sig att vi proffs får vänta...


Nej de är inte klara än... Vojne,vojne vad dåliga de är, tur att vi är så jävla bra!


JAG KAN BÄRA VATTENFLASKAN SJÄLV!!! FAN VAD LYCKLIG JAG ÄR!! TITTA DÅ!! JAG BÄR SJÄLV!!! HELT SJÄLV!!!
JA, DET ÄR SANT!!! HELT SJÄLV!!!
Glenn är glad...


Det var det, senare kommer filmerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0