Die alte dagsblogg

Igår vann jag 100kronor på oddset, jag spelade för 102.

Igår hade jag följande trippel på oddset som jag missade

Trelleborg-Aik 2 (blev 2-0)
Hull-Wigan 1 (blev 0-5)
Bristol C-Queens Park Rangers 1 (blev 1-1)

Idag ska FH plugga.

Idag är AH i Danmark.

*INFORMATION TILL PANNKAKSKLUBBENS MEDLEMMAR*

Under gårdagen, Lördagen den 30/8-08, gräddade Första Halvan drygt 15 pannkakor.
Jag har förresten funderingar på vilken stekpanna/pannkaksjärn som är bäst egentligen. Nu använder jag ett nytt järn men frågan är om det verkligen är bäst? Kanske ska återgå till det klassiska, som anti kallar det, "tjutjärnet" istället?
Förslag mottages extremt tacksamt i kommentarsfältet.

Väl Mött på mötet Deve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0