Stressigt värre..

IDag hinner jag inte blogga faktiskt, idag är jag ruskigt upptagen med annat än att sitta vid mitt tangentbord och författa massa meningslösa inlägg utan substans och mening.
Det vore totalt slöser med tid idag när jag har så mycket att göra, därför blir detta ett väldigt kort inlägg med massa felstavningar då jag inte läsa igenom och rätta det innan det läggs upp på bloggen.

Det är mycket nu, jag har sedan gårdagens fadäs med batterierna i rakapparaten som tog slut efter halv rakningen haft det stressigt.

Nej, nu får jag sluta blogga...

Men stressa är jobbigt och egentligen tänkte jag skriva massa skit här för att få det att verka rätt korkat att ha skrivit ett så långt inlägg när man är stressad och därmed vore det skämtet i det hela, men jag kommer inte på mer än såhär, så ni får ursäkta detta meningslösa inlägg. Eller så får ni se det som ett inlägg på en modeblogg där inläggen är ungefär såhär meningslösa varje gång...

Detta inlägg skrevs under intagandet av sockerfri saft, därav den klart flummiga texten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0