Det är fredag och det är Glenn på IK!

Det har änna blivit en tradition att blogga såhär innan fredagens myspys framför tvn.
Första Halvan har skickat mig nåt jävla intervjuformulär med 666frågor han vill att jag ska svara på innan måndag, han är inte klok nånstans den alltså.

Nåja, ikväll blir det hämtmat från "kinesen" och softande i soffan.
Ska bli rätt gött att sjunka ner där, äta lite mat, och sedan mysa med Erika där.
Sådär nu fick hennes namn med, är ni nöjda nu gott folk?

Förresten har jag en tävling på gång, eller ja det är en utmaning för andra halvan som jag vill ska blogga med minst två inlägg varje dag, där högst ett får vara youtubeklipp varannan dag. Resten ska vara i sann IK-anda.
Får jag med er övriga på IK samt er läsare på det? SNÄLLA HJÄLP OSS ATT FÅ ANDRA HALVAN ATT BLOGGA! Skriv bara något i kommentatarsfältet och jag har satt anti på att bevaka det så inte Andra Halvan raderar kommenterar där för att slippa!

Nej gott folk nu ska Glenn slappa i soffan, Erika kom med maten nyss och det gäller att käka medan det är varmt.

DU E VÄLKOMMEN TE GÖTEBORG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0