Anti är nöjd

Klockan är snart 02:00, det är lördag och jag börjar bli trött, efter en mycket hektisk vecka som bland mycket annat har innehållit två speedwaytävlingar (Indianernas klubbmästerskap & Kenny Olssons minnestävling)! Nu har jag redan bloggat en del om speedway, så nu tycker jag att det är hög tid att berätta om dagens stoooora nyhet. För att sammanfatta den kort så köpte jag Sanna Nielsens nya skiva, Stronger, och i samband med detta passade jag även på att få skivan signerad av Sanna själv.  Jag vet inte om ni är imponerade, men själv är jag väldigt nöjd. Enligt min syn på saken är nämligen Sanna Nielsen Sveriges kanske allra bästa sångerska, hon har verkligen gjort grymt mycket bra låtar och rösten är i absolut världsklass!

image303

Ytterligare något som är värt att notera är att jag, lite senare, följde med DV och Ankan till systemet, Ankan handlade så mycket alkohol att jag trodde att den enda påsen han köpte (snålis) skulle gå sönder!

Kommentarer
Postat av: Annelie T

Häftigt ;) Nu ligger nästa låt uppe i bloggen om ni vill lyssna, och självkalrt får ni backstagepass när dte blir dags för konsert!

2008-04-26 @ 14:57:15
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: caroline

är den där skivan bra? för man har ju typ bara hört den där som hon sjöng på melodifestivalen.

2008-04-26 @ 15:36:35
URL: http://trion.webblogg.se
Postat av: theproducer

SANNA är fett sexig:P:P;)

hahahha.. "orka Anti orka" så jävla mycket köpte jag endå inte:)

2008-04-29 @ 10:09:08
URL: http://theproducer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0