Frågestund med IK!

Nu är det faktiskt dags, alla ni kära läsare är välkomna med frågor! Vi lovar faktiskt att svara 100% ärligt på alla frågor som dyker upp!

Det är helt enkelt dags för "FRÅGESTUND MED IK". Skicka in era frågor, antingen via en kommentar eller via mail på [email protected] sedan så svarar vi på dom så fort vi bara kan. Ställ era frågor över helgen så tar vi tag i det på mån-tis.

Det är alltså nu och BARA NU ni kan få reda på allt ni vill veta om IK och dess skribenter! Ingen fråga är för dum i princip. Givetvis får ni ställa mer än en fråga per person och givetvis får ni fråga anonymt!

Tveka inte, ta reda på ALLT du vill om oss på IK! Skicka din fråga NU!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja det är väl så.....ska äta lite paj, det brukar man alltid må bättre av! =)Ha en bra dag...

2007-12-07 @ 11:42:58
URL: http://destinyforfun.blogg.se
Postat av: Ida

Arbetssökande... eller mellan två jobb kanske? ;)¨
Jo det är sant.. men jag vill ju ha jeansen NU! Jag får tvinga min pojkvän att köpa dem åt mig.

Ja ni gör garanterat min sjuktid roligare iaf! Hur många är ni egentligen?

2007-12-07 @ 11:46:18
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0