EFTERLYSNING!!!

IK EFTERLYSER ANDREAS "ANTI" "CURT-BRUNO" "GUD" PETERSSON!

BILD:


Anti sågs senast i fredags på Norrköpings gator när han senast var i skolan! Anti bar då sin sedvanliga outfit med ett par jeans och en tröja. Han såg enligt uppgift lätt rädd ut när han började gå hem, ingen vet egentligen varför han verkade rätt och det är en av de frågor IKs säkerhetstjänst jobbar hårdast med just nu.
Anti är en tämligen ordinär person men är kan vara blyg för främlingar men vrålar du SPEEDWAY så kommer han som skjuten ur en kanon.
Anti gillar även dansband så spelar du det lär du locka fram honom om han gömmer sig någonstans.

Upplyssningar om denna 22åring kan lämnas till [email protected] alla tips är av intresse!


Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Oj, oj, oj. "Det var nära ögat" sa han som skar grisen i röven. Här höll jag på att gå i fällan. Ni försöker bara lura mej att skicka mail. Då hade jag varit avslöjad (som om det nu skulle hjälpa). Då hade mitt namn lyst som en neonskylt i er inkorg och allt arbete hade varit förgäves. Men jag ska ge er en ledtråd: LYSRÖR.

Mvh, Boris.

2009-09-07 @ 17:22:10
Postat av: johan gyllensten

Anti är återfunnen. Han hittades gråtande vid sidan av motorvägen mellan norrköping och kumla.

2009-09-07 @ 17:45:59
URL: http://m
Postat av: Andra Halvan

Vi kan iallafall utesluta adeln. I praktiken redan gjort förvisso.

2009-09-08 @ 00:21:43
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0