Anti på Kolmården

I lördags var jag på Kolmården igen, för andra gången i år. Men det här besöket var lite mer speciellt än vanligt då jag för första gången på ungefär 20 år fick möjlighet att besöka parken under sommartid! Lite roligare att se alla djuren utomhus än under vintern då de flesta är inne. SMHI gick ut med en klass 1-varning för åska, men som tur var hann vi passera ungefär halva parken innan helvetet bröt lös på allvar. Det blixtrade som tusan, fast det allra värsta vädret gick aldrig över själva djurparken, så efter ett tag klarnade det upp något och det slutade regna. Deras nya linbaneattraktion, Safari, var förövrigt mycket häftig. En minst sagt spännande färd över de vilda djuren! Självklart hade jag med mig kameran!



Många fler bilder finns här: http://antep.se/fotovisa.php?id=239

Som bonus filmade jag även delfinshowen, här kommer lite "highlights":

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0