Landskamp

Vi har fått ett unikt klipp av DV från igårkväll

Kommentarer
Postat av: Ida

Att drömma lyckliga kärleksdrömmar är förjävligt.

Inte just medans de pågår, då är det ju ganska nice.. Men när man vaknar, fy fan!

Jag undrar om man nånsin ska få uppleva nåt av det man drömmer om..



Aha.. jag tror jag förstår vad en tifo är.. men jag är inte säker...



Kan tänkas att man aldrig riktigt kan släppa gamla kärlekar, speciellt inte om det var en själv som blev dumpad. Har bara blivit dumpad en enda gång, och det är bara en enda kille jag fortfarande bryr mig om på mer än ett vänskapligt plan, av "alla de killar" jag varit tillsammans med. Ändå är det fem år sen det tog slut, men jag var väl inte "klar" med honom helt enkelt..

2009-10-11 @ 21:29:51
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

jävla blogg.se, lessnar de aldrig på bloggkommentarskurragömma??

2009-10-11 @ 21:31:29
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0