DV flummar lite om vardagen i plugget

Radiostudion BRAK på Campus Norrköping är ett trevligt litet rum. Där spelar jag (DV) och Anti in vår lilla ljuddagbok, som du kan lyssna på här på IK. En ständig återkommande gäst i programmet är vår egna lilla magiker Johan Gyllensten. Vi gör våra program efter en inspirationskälla som heter Pasteria Angela. Programmen spelas in mitt på dagen i genomsnitt två gånger i veckan. Så om du inte har lyssnat på alla 8 avsnitt så får du först gå ut i köket och hämta dricka, poppa popcorn och sätta dig och njuta av våra mästerliga alster.

Mycket nöje!


//DV


Kommentarer
Postat av: Ida

Men var jag inte LITE duktig då, som kunde så många travbanor..? Med tanke på att jag verkligen tycker det är skittråkigt med sånt..

Min egen skiva? Har faktiskt spelat in tre singlar i min ungdom och de skickades till Japan och här går jag fortfarande och väntar på att de ska höra av sig...

2008-03-19 @ 18:08:59
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Haha, jag tror faktiskt inte ni skulle tycka om det heller.. Tre låtar skrivna av min dansbandstokiga sångpedagog, jag vet inte om det skulle slå så bra nånstans överhuvudtaget..! :P

2008-03-19 @ 18:39:09
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0