Allsvenskan omgång 13

I tolfte omgången hade jag följande tipsstatistik:

Antal rätt resultat: 0
Antal rätt tecken: 5

Totalt(av 92 möjliga)

Antal rätt resultat: 6
Antal rätt tecken: 40

Omgång 13

Kalmar FF-Halmstad BK
Tips: 3-0.

Kommentar: Kalmar är en ångvält just nu och det ännu mer hemma än borta. Hbk kommer inte heller dom orka stå emot Kalmars offensiv!

AIK-Gais
Tips: 2-0

Kommentar: Gais har ju uppenbara problem med att trycka in bollen, då hjälper det inte om man är bra bakåt man vinner inte ändå. Aik verkar vara på g och på Råttsunda vinner man.

Ljungskile SK-Örebro SK
Tips: 2-1.

Kommentar: Ljungskile, denna världsmetropol jag kommer passera varje dag från 20e aug, kommer här att fortsätta på sitt koncept, det må spela skittråkigt men de tar iaf de poäng som krävs för att hänga kvar och det är ju målet.

Trelleborg FF-Djurgårdens IF
TIps: 0-0.

Kommentar: Målarfärg som torkar eller denna kamp, bara att välja de blir ungefär lika roliga...

GIF Sundsvall-Malmö FF
Tips: 0-2.

Kommentar: Gif får jobbigt mot ett Malmö som verkar nytänt.

Hammarby IF-IFK Norrköping
Tips: 3-0.

Kommentar: Norrköping är inte bra iår...

IFK Göteborg-Helsingborg IF
TIps: 0-3.

Kommentar: Gör blåvitt en ny trellebol match går det åt he här.

IF Elfsborg-Gefle IF
TIps: 2-0.

Kommentar: Ellos bättre kort sagt!

Kommentarer
Postat av: emma

Kalmar FF-Halmstad BK

Tips; 2 - 1



AIK-Gais

Tips; 2-0



Ljungskile SK-Örebro SK

Tips; 0 - 1



Trelleborg FF-Djurgårdens IF

TIps; 0 - 1



GIF Sundsvall-Malmö FF

Tips; 0 - 3



Hammarby IF-IFK Norrköping

Tips; 4 - 0



IFK Göteborg-Helsingborg IF

TIps; 2 - 2



IF Elfsborg-Gefle IF

TIps: 1 - 2



Lite annorlunda tippande av mig denna gång. Men efter att jag sett hur fel jag varit alla andra gånger så kanske man får några rätt nu :P

2008-07-05 @ 10:42:48
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0