Golf 2008-Bildspecial! del1

Under de senaste veckorna har de sedvanliga golfturneringarna ägt rum i Götet och senare idag kommer filmer därifrån, nedan följer ett fint bildspecial med tillhörande bildtexter. Mycket nöje gott folk!


Första Halvan värmer upp klubban inför sitt slag, blicken är fast i fjärran för att undvika störande blickar från andra halvan och Glenn. Vår utländske proffslirare putar i bildens högerkant!


Härligt mörkt bild, Glenn ska slå ut... Vi funderade på att avskeda hovfotografen efter detta foto men eftersom vi inte klarar saken själva (att fota etc alltså) så får han fortsatt förtroenden, rykten säger löneförhöjning med...


Fortfarande samma hål, Glenns vita väst lyser upp, bakom häcken sitter vår mentala coach dessutom!


JAG HAR VATTEN-JAG HAR VAAAAAAAATEN! I en flaska dessutom, Glenn är överlycklig, vi undrar mest om han ska se den lilla bäcken....


Hela proffsgänget samlat,marko svalkar sig med vätska i hettan, Glenn försöker se ut som han har koll medan jag inte har koll på nåt mer än spelet....


Het debatt vid protokollet, slutade med tuff medling av hovfotografen!


Hovfotografen har tagit lite distans efter det inpopulära beslutet på föregående bild, Marko har dock upptäckt fotografen och går med raska steg mot densamme...


Första Halvan förbereder kommande bana, Marko fokuserar totalt medan Glenn leker med bollen...


Jag slår med de övriga deltagarna fokuserat iaktagande spelet.


Första Halvan och, framförallt, marko, relaxar rejält mellan banorna för att ta igen sig... i större storlek syns även att de båda börjar bli tunnhåriga äldre män...


...vilket Glenn inte är, vätskepåfyllning även där ja.


Jag fullt fokuserad på att få in bolljäveln.... Gick la sådär...


Glenn försöker slå medan övriga har vilda läten för sig för att få honom ur balans...


Här har vi gett upp, Glenn får putta ifred, det hjälpte dock inte...


Störst,Bäst och Vackrast, men framförallt ÖDMJUKAST!!!


hallå bruden, hur leker livet med dig då? Glenn raggar efter avslutad tävling...


Tunga mörka moln förmörkar himmel blå.... Deltagarna på väg hemåt...


Öppna din dörr....


Bakom mina solglasögon kan ja va mej själv...


Bakom mina solglasögon var det ja...


Eyy vems är bilen? Säg vems det fuckin är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0