Godmorgon världen, vi undrar så, vad gör det om hundra år?

Rubriken syftar enbart på en låt jag hörde på radion nu....
Idag skulle jag egentligen inte gått online såhär på förmiddagenskvisten, men då jag skulle tippa blev det så likt förbannat.

Det är förvisso tradition att gnälla på AHs bloggande, men då jag själv hade bloggfritt igår vete fan hur det låter... Nåja, hans senaste inlägg var sådär briljant igen.

Kläderna gör verkligen inte mannen, men fy fan vad många tycker det.
Vi gjorde en gång ett test jag och min ena broder, först var vi i bilaffärer klädde som män, dvs i sletna jeans och nån ttröja/tenniströja lite halv om halvt skrynklig, då var det inte direkt så att försäljare slängde sig över en.
För att jävlas, ENBART FÖR ATT JÄVLAS, så klädde vi oss en månad senare i dyra märkesjeans och struken fin skjorta, då kom det helt plötsligt fram försäljare snabbare än kvickt.
Vill ni ha namnen på de bilfirmorna så säg det i kommentarsfältet nedan!

Nu ska jag duscha, klä på mig, ätit frukost har jag redan gjort och sedan ska jag handla... (denna mening skrev enbart för att jag ville känna hur meningslöst det måste kännas att dagboksblogga för folk man ej känner...om nu någon vi inte känner läser IK).

De sa på radion nu att nån Dahlby missat osfinalen i dubbeltrap, det gör deve lessen, deve är en god människa men jag fattar inte varför han ser allt på os dock?? Nåja, han får blogga om varför snart.

Nu ska jag till allas glädje till TRE banker fy fan vad roligt det ska bli!! eller inte....

Förövrigt anser jag att Charles Richmond borde stenas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0