God Afton!

Om strax under 12 timmar ringer klockan och man ska upp!

Den 16-17e sep ska FH på resa till Köpenhamn och Oslo med färjan som sovplats. För antis del kan jag informera att en färja är som en stor eka fast inte av trä och det får plats massa mer människor på en sådan än i en eka.

Nåväl idag vaknade man lagom nöjd på bussen hem av att liten unge skrek, ditvägen sov man inte alls då TVÅ galningar tjötade hela vägen, 48pers ville sova men 2 ville prata... Spöstraff och bajens klackläktare som straff för dom!

Nåja, vi har en utmaning på gång!

Andra Halvan ska varje dag i en vecka gå upp klockan fem och smsa både mig och glenn för att bevisa att han kan gå upp den tiden i en vecka, om han klarar det får han en helsårsprenumartion på marulk!

Förövrigt åt jag pannkakor till lunch idag, det glädjer nog deve att få höra.

Andra Halvan skrev om jördnöttsringar det är inget bra, det är livsfarligt, man blir jättesjuk när man äter det. AJABAJA! H

Förövrigt tror jag Andra Halvan tycker det är lite för många mellanslag här, nästan mellan varje mening ju.

Förövrigt eftersom anti gjorde ett schema vill jag också göra det.

05.00 Klockan ringer!
05.15-05.45 Dricker en kopp kaffe, mår illa av att läsa gps sportdel med den usle Härd i spetsen
05.45-06.10 Duscha, borsta tänderna, kamma te sej, fixa med matlådan, lägga ner matlådan, mackan och vattenflaskan i väskan så allt är med.
06.10-06.25 Sitter på dass och skiter och läser
06.25-06.30 Fixar det sista
06.39 Bussen går till Centralen.
07.15 Bussen till Uddevalla avgår
08.25 Framme i Uddevalla
08.35 Sexan buss går till skolan
08.39 Framme i skolan.
09.00 Ringer in
12.00 LUNCH
13.00 Eftermiddagspass
17-18.30 Kommer hem
-19 Fixar nån macka till aftonen, samt fixar vad man ska ha med sig imon.
21.30-22 Somnar

Kommentarer
Postat av: emma

Men blir det inte lite jobbigt i längden att sitta och pendla så långt varje dag lixom ? :S

2008-08-26 @ 20:23:49
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Annelie T

Härligt, jag kommer redan på torsdag ;)

2008-08-26 @ 22:37:22
URL: http://anneliten.blogg.se/
Postat av: johan gyllensten

om 25 minuter ska du upp!

2008-08-27 @ 04:35:47
URL: http://misdirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0