Melodifestivalen 2011 - Deltävling 4 - Eftersnack

SKANDAL!!! Det är det enda man kan säga om resultatet från gårdagens melodifestival. Det enda som var riktigt bra var att Linda Bengtzing gick vidare till final, det var hon verkligen värd. Men bortsett från det så var slutresultatet riktigt dåligt. Att Lasse Stefanz inte skulle ta sig vidare hade jag visserligen på känn i och med att de inte ställde upp med en särksilt "speedad" låt, men att Nick Borg gick till final, det hade jag sannerligen inte väntat mig! Jämfört med vad man fick se och höra av bidraget inför tävlingen måste jag erkänna att han höjde låten ett snäpp, men en finalplats var bidraget ändå långt ifrån värd. Den enda förklaringen till hans framgång är att han fick på sig en långärmad tröja i början så folk inte kunde störa sig på alla hans tatueringar, och/eller det tveksamma röstsystemet där räkneverket nollställs efter att den första finalisten (Bengtzing) är klar. Att Melody Club inte blev bättre än näst sist är också ett praktfiasko. SKANDAL!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0