En dag en match och allmänt trevligt.

Vi har förvisso en groundhoppingblogg numera och där kommer arenabilder och ett mer utförligt rentgroundhoppinginlägg komma idag eller imorgon men det gör inte att jag inte publicerar dagen här ändå, fast till största delen i bilder då.

 
Vår färja till Vrångö, den var som man säger här på bästkusten, Knôkad.

 Denna snabbfärja fick vi dock ej åka med...

Vi åkte sedan i en dryg timme, njöt av utsikten utanför fönstret och tyckte att man kan åka på sämre resor för 16:50 och såg fram emot matchen. Förövrigt annorlunda att resa på samma sätt och samma på samma fordon som ena laget och för all del ett par av hemmaspelarna...

 Tack!

Vädret var vackert, solen sken, fåglarna kvittrade, flickorna lös dock med sin frånvaro men vi njöt.

 En av mina absoluta favoritbilder denna dag.

 En annan av mina absoluta favoritbilder från dagen.

Det var skönt väder, korven var den godaste sådan korv jag käkat på en "arena" någonsin, allt fanns där, matchen hade iaf en fantastisk halvlek och man insåg att en fotbollsmatch i gött väder är bland det bästa man kan uppleva i livet.

 Det finns något romantiskt i denna bilden, kallar jag det nationalromantiskt blir det väl lynchning, men den känns väldigt mycket svenskt och sommar, en sleten eka på en gräsplätt på en ö. Vackert i sin enkelhet.

 Världens bästa lekstuga!!!

 Hur mås det?

 Väntkur.

 Så fantastiskt vackert.

 Den klassiska bilden man "måste" ta när man är i en hamn.

 Bedårande vackert. Götet är fantastiskt!

 Så sant så.

 En sådan åkte vi med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0