Lite random bloggande om dagens äventyr

Dagens inlägg kommer inte följa samma linje som mina vanliga. Det kommer bli lite random bloggande om dagens äventyr. Bara så ni vet.

Kl 10 infann jag mig i skolan då, jag, Anti och Paddan fortsatte att jobba i After Effects till "Landskapsresan". Vi fick ordning på det vi ville utan att fråga nån om hjälp. Tänk vad mycket Internet har att erbjuda. Dagens roligaste händelse i redigeringen var när vi hörde en person från ett annat rum fick pollen-noja och nös 10-15 gånger. Jag skrattade så mycket att jag höll på att göra i brallan. Men man fick hålla igen på skrattet så inte allergikern hörde det och sårades av våra skrattanfall.

Ankan kom senare som en räddande ängel in i rummet och fick oss på andra tankar genom att babbla som f-n, så vi "överröstade" nysningarna. Eftersom Anti och Ankan hade tjatat som små barn på julafton, i väntan på att tomten ska komma, på msn dagen innan så fanns det ingen annan utväg för mig och paddan än att godtyckligt följa med till jippot på Media Markt. Ett jippo som jag och Paddan lätt skulle kunna leva utan. Men eftersom vi inte hade satt hårt mot hårt dagen innan då Ax2 (Ankan & Anti) tjatat som fan på msn att vi skulle till Media Markt idag så hade vi inget att säga till om. Sedan var det ju också för allas bästa att vi följde med, för annars hade Ankan blivit så "förbannad" och då är det bäst för alla runt omkring honom att gå med på det han säger. Här ska också tilläggas att han inte är kräsen av sig iaf. Det är bara att följa med och prata lite så blir han nöjd. Man behöver inte tycka om det man gör, men bara man är där så håller sig pojken lugn.
Petsson dök upp och underhöll hos lite innan han och hans far försvann in i folkvimlet

Vi åkte ifrån Media Markt kl 16, cirkus, och åkte då till Coop där vi gjorde ett mer än välbehövligt stopp på systembolaget och köpte lite vuxengodis, då vi ska till Ankan ikväll och fira honom på sin födelsedag (som egentligen var i onsdags).

Detta mina vänner får bli allt jag skriver idag, för mer hinner jag inte. Ska göra iordning mig inför kvällens äventyr. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0