Montenegro.



Fans

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej jag klarade mig ifrån skallspräckning även idag.. men jag går bara och väntar på att det ska ske..



Jag vågar inte stänga av mobilen för jag har ju min väckare på den. Jag har alltså både en vanlig väckare och väckare på mobilen, annars skulle jag aldrig vakna.. Eller jo förhoppningsvis skulle jag väl vakna upp nångång, men alldeles för sent..



Har ingen aning om Posten sponsrar oss med hjälmar, men det borde de göra tycker jag! Jag ska kolla upp det. Men jag tror hjälmlagen bara gäller för barn upp till femton år.



Om jag fick välja skulle jag heller inte titta på det där skönhetsoperationsprogrammet. Men man måste vara snäll mot sina vänner som vill se det ;)

2009-10-14 @ 20:18:17
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Kärleken ÄR knepig. Och jag tror de som säger att de upplever/upplevt den "perfekta kärleken" bara ljuger.

Jag är som sådan, och har alltid varit, att om jag är tillsammans med någon så vill jag vara singel och när jag är singel så vill jag ha nån att dela mitt liv med. Summa summarum: jag är aldrig nöjd och kommer aldrig att bli. Jag kommer alltid tänka att jag kan få bättre än det jag redan har (läs:karl), så därför kommer jag åldras ensam eftersom jag aldrig mer kommer bli tillsammans med nån eftersom jag är rädd för att om jag gör det så kommer jag ändå inte vilja ha han sen och då är det ju lika bra att inte skaffa han från början... hängde ni med?? :P



Därför är kärleksdrömmar ännu mer onödiga när man tänker på att sånt aldrig kommer hända en i verkliga livet.



Ja AH, jag har kontakt med de flesta av mina gamla pojkvänner. Inte så att vi ses särskilt ofta direkt, men vi är vänner i alla fall. Men jag vet inte om man kan bli av med känslorna för ett ex, bara för att man träffar nån ny som det klaffar med. Eller det skulle ju kunna vara så.. nej jag vet inte.

2009-10-14 @ 20:27:24
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0