0 dagar till FINALEN...

Först och främst var buba arg för att jag räknat fel på dagarna men jag hävdade att jag räknat rätt hehe.

Imorgon smäller det, ja jisses...
Råttorna har börjat anlända, man själv håller på att krevera och jag fick bråka för att få tillbak mer än 40kr på min 500lapp när jag handlade för 56kronor i affären nyss. Inte bra.

Fy fan säger jag bara, jag är så nojjig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Den här matchen gör en tokig.
Om 27timmar och 15minuter smäller det.
Då jävlar.

ALLA som är där ska sjunga tills halsen blöder, skit i att ni inte kan tala i veckor efteråt.
Vi på östra ska vara 100% mer tokiga än mot HBK då vi var bäst iår. Klacken och levande sittplats ska elda på som aldrig förr. Stämningen mot Legia 95 och Sparta Praha 94 ska förminskas till gaisklass i jämförelse med stämningen imorgon.

Detta är våran borg, detta är vårat hem och det ska vi se till att horbojan,fotbojan,"eyy-var-är-min-fanta" grabben på kanten och övriga råttas får veta.
Om ishizaki tyckte det var ett helvete att spela på vår kant under ifk-ellos ska råttorna veta att de lever.

Nu jävlar ska vi sjunga tills vi blöder.
IMORGON SMÄLLER DET!!
Detta är ingenting jämfört hur anti och alla andra småbarn längtar dagen innan julafton, problemet nu är även att man inte vet om man får några julklappar imon. Får vi inte det kan man lika gärna inse vilken helvetisk vinter det blir, och media lär ju frossa i gnagetartiklar.

"Folk kanske tycker att man hellre skulle vilja vara i Rom,London eller så denna helgen, men jag vill inte vara någonannanstans än i Göteborg"-Simon Bank, AB.

SÅ STOR är matchen, man kan betänka att Gunners möter Spurs i london idag för att få lite perspektiv på uttalandet.

Nu jävlar väntar en sömnlös natt till innan man vet om det blir ostmacka eller pytt imorgon kväll.

HATA AIK!

/FH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0