Klargörelser.

Inlägget nedan om att lida inte betyder att jag försöker lida för lidandets skull utan för att man verkligen lider.

Förövrigt är det absolut mest idiotiska någon i nuläget kan säga

1.Det kommer ju nya säsongen...
2.Ni blev ju tvåa det är ju bra det med.

(nu kommer ju alla säga just det till mig men jaja)

Vem fan bryr sig om nya säsonger just nu? Vi är blåvitt vi ska vinna varje år!!
Tvåa? Tvåa blir man fan inte nöjd med, det är losermentalitet, antingen vinner man eller inte. Så enkelt är det.

På lördag är det cupfinal då hoppas jag innerligt någon av våra gubbar tar ett rött kort för att förstöra bojan,fotbojan, mgugugugugu på kanten för gott, bryt deras lårbenshalsar,knäskålar,korsband,fotleder, käkben och pannben på dom tack. Och se till att Flavio firat nåt för sista gången....Jag kan ta en torsk i finalen om deras karriärer tar slut under matchen... Det är rent hat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0