Tipskommentarer

IF Brommapojkarna-AIK Solna
Tips: 1-1
Mycket derbyn denna omgång, om man inte är allt för petnoga med vad som kan klassas derbyn. Det är vi visserligen gärna men ändå. Här står frågan, vilket är det bästa av dessa lag från en förort respektive kranskommun till Stockholm? Inget enligt FH.

Malmö FF-Trelleborg FF
Tips: 2-1
Skåne"derby" där MFF av tradition och hävd är favorittippade.

Kalmar FF-Halmstad BK
Tips: 0-0
Låter kul.

Gefle IF FF-IF Elfsborg
Tips: 1-0
Elfsborg har problem och Gefle som vanligt bättre än folk tror. Kan mycket väl bli så.

Gais-BK Häcken
Tips: 2-2
Synnerligen svårtippat derby, jo Hisingen är en del av Göteborg. X känns ok på förhand som det sett ut hittils.

IFK Göteborg-Örgryte IS
Tips: 1-0
Derby igen, ingen urladdning enligt FH. Har kamraterna lärt sig underskattningsläxan?

Örebro SK-Helsingborg IF
Tips: 0-3
HIF är bra iår.

Hammarby IF-Djurgårdens IF
Tips: 3-1.
Derby igen. Inte mycket att säga om tipset.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja så nu tycker jag ni ska strunta i era fotbollstips och fotbollsstatistik och shit och istället tillägna ett (eller flera) inlägg åt MIG och mitt datorinköp! ;)

2009-04-17 @ 20:13:29
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaså och de pengarna hamnade alltså på mitt konto utan att jag märkte nåt? men tack så mkt då ;)

Och jag tycker ni ska skriva nåt riktigt fint så jag blir rörd.

2009-04-18 @ 12:00:32
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0