Tänkvärda citat.

Många är aldrig riktigt jämnåriga med sig själva.
Tove Ditevsen om Anti....

Modebloggaren såg på sina två tassar. Hon visste, att en av dem var den högra, och hon visste, att när man hade beslutat sig för vilken som var den högra, så var den andra den vänstra, men hon kunde aldrig komma ihåg, hur man skulle börja.
Källa: A.A. Milne om modebloggare (samt om Puh dådå)

Hur underbart det skulle vara att ha en Riktig Hjärna, som kunde tala om saker och ting för en.
Källa:  A.A. Milne om varje moderats önskan...

Jag förstår inte varför TV ber om ursäkt för tillfälliga avbrott, men aldrig för de ordinarie programmen.
Källa: Otto Preminger om svenskt tvutbud...

Jag körde hem men tog fel på hus och kolliderade med ett träd som inte finns på min tomt.
Ur skadeanmälan till försäkringsbolag av Deve efter en festkväll... Det var alltså därför bilen ej gick igen besiktningen första gången!

Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika.
Källa: Britney Spears om... ähh, detta är humor i sig självt så vi säger ingenting...

Fråga till supporten: Var sitter controlaltdelete-knappen?
Källa: Okänd när Geigert ringde sin datasupport.... Det är inte lätt alltid...

Sprängämnen kan ligga bakom explosionen.
Källa: Expressen, avd: NÄÄÄÄÄÄ?? tror ni det?

Hon gick över gräsmattan, saftig och grön som alltid i juli.
Källa: Arbetet, man undrar ju onekligen hur hon ser ut i oktober?

Så ljuvt det är att göra ingenting, och sedan vila efteråt.
Källa: Spanskt ordspråk, IK-folket borde vara mer i Spanien...

Efter 35 års oavbruten framgång kan jag kosta på mig att vara ödmjuk.
Källa: Bert Karlsson håller tal i Arboga, 1985. En mening IK kommer sno lagom till vårt 35årsjubileum i Oktober 2042.

Jag kände att jag inte haft så bra skjut på flera år.
Källa: Magdalena Forsberg. IK ställer ALLTID upp för våra oshopp när de behöver oss.... och om vi vill....

Så var kommer Cannes-festivalen att hållas i år?
Källa: Christina Aguilera. IK har ALDRIG hävdat att popartister är smarta... se bara på Per Gessle...

Jag skulle vilja tacka mina föräldrar - i synnerhet min pappa och min mamma.
Källa: Greg Norman, golfspelare, håller tacktal efter turneringsseger 1983. IK kommentar: Blir man dum av att spela golf, eller spelar man golf för att man är dum?

Kommentarer
Postat av: emma

Jag är redan supernöjd med era inlägg. Måste ju gå tillbaka en jäkla bit nu och uppdatera mig lite ;)

Kör ni tippningen fortf.?

2009-04-23 @ 19:59:29
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahahahaha den sista var bäst!!



Vadå, vad är det för fel på Naken-Janne? Han är ju fin tycker jag! Liksom.. naturlig.. på nåt vis :P



Vadå har ett av era superfans besökt er? Var det nåt pris man vann på eran blogg medans jag hade bloggtorka eller? "En träff med stjärnorna".



2009-04-23 @ 20:52:42
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: emma

haha, läste den sista igen, helt underbar!



Okej, men då får jag helt enkelt hålla utkik idag då eftersom det skulle komma nått speciellt ;)

2009-04-24 @ 09:47:42
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0