Här blev det la lite fel va?



32rum på 78kvm2?? Det blir inga stora rum det minsann.... Man kanske skulle lägga ett bud bara just därför?


Vore det inte bättre med väGtullar eller vems väggar ska betala?


Det var la för väl då....


Ohh, Cool Candys... ska vi gissa på att Anti har några låtar med dom?


IK har personalfest, men Paddan vad gör du golvet? Förövrigt undrar jag var min Brooklyntröja tagit vägen???


Okej, rätt dåligt men vad fan...


Okej, för sex under vattnet, men fan vet vilken dam som vill simma då?


Okej kära fans och resten av red, vill ni spela? Jag är nyfiken på de tre olika spelsätten....


Nu blir geigert vansinnig...


Jag har fortfarande problem med att inte tända tändstickor...


Andra Halvans största mardröm...


De verkar ha kommit upp sig i tillvaron (okej,okej men vad trodde ni? EN bild var ju tvungen att få en Oldsbergsvitsig text)


Festivalminnen har inte förändrats med åren....


Alltså vi vill inte vara för snuskiga, men denna var helt enkelt för jävla bra...


Å hör sen...


dansbandsbilder är alltid skoj...Jag gissar att Garvis är han i mitten...


Sådant här kort kan du skicka när du hälsar på halvorna här ida!!!


Förr i tiden lärde man barnen göra rånarluvor, det är därför brottsligheten ökat...


Hallands Nyheter har det inte lätt....


Helt enkelt jävligt roligt...


Varför får jag en känsla av en sådan här hade funkat i Sverige?


Ida är det du? Du kallar dig ju japan...

En sån här har du la på raggarturerna i Gällivare va Annelie?


Annars kan du köpa den...


so WOULD YOU?


ärlighet lönar sig...


Vad är roligast här? Att det står "Katt ingår ej" eller att det går att tolka det som att "otroligt" är beträffande att "katt ingår ej"?


Kommentarer
Postat av: emma

Alltså, det är säkert jag som är puckad, men jag har fortf. inte kopplat vad det ska stå istället för fitta? :S

2009-04-24 @ 15:19:18
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0