Anti guidar i världens schlagerdjungel...

t.o.m. anti gillar svenska cupen i fotboll

ante säger:

den är mer intressant än melodifestivalen i bulgarien

Älgen© säger:

mm du ser

och du har ju ändå alla bulgariska melodifestivaler inspelade i hd-kvalité på dvd och anordnar sådana festivaler i ditt rum varje år

tredje helgen i augusti sker det varje år

ante säger:

japp

september månad är det bangladesh

Älgen© säger:

jag minns hur vild du blev det enda året jag var där, när du upptäckte att de hade nya pannflöjter

du skrek av lycka

ante säger:

mm, det var fan en helt ny ton de gav ifrån sig

Älgen© säger:

ja, jag minns att du skrek rakt ut "JAAAAAAAAA PANNFLÖJTEN NÅR NYA HÖJDER"

ante säger:

nu har kineserna börjat ta efter dem

Älgen© säger:

jag kände mig dock malplacerad där

jasså?

ante säger:

mmm

fast de får ju inte vara med i tävlingen iof, men ändå

Älgen© säger:

du var ju på den kinesiska motsvarigheten till schlagerfestivalen 2001 ju

ante säger:

mm

ganska bra arrangemang

Älgen© säger:

det var mycket pop sa du

ante säger:

dock gick deras fälkt sönder

fläkt

Älgen© säger:

okej

hur löste man det?

Danne Ahlin säger:

snart är det mat som gäller

sedan städa

ante säger:

de fick ta in fläktar som påminner om den nicki pedersen har

Älgen© säger:

okej

men du sägs vara på väg till den moldaviska uttagningen 2010 anti

vilka länder ska du besöka då?

ante säger:

alla förhoppningsvis

Älgen© säger:

okej några du ser speciellt fram emot?

ante säger:

mja, irina saitzev som är inflyttad från ryssland är alltid intressant

Älgen© säger:

okej, några specilla länder du ser fram emot att besöka?

ante säger:

sett över hela världen är jag mest nyfiken på fillipinerna faktiskt

Älgen© säger:

ja, du har ju tjötat om den asiatiska melodifestivalen många år

ante säger:

de ska tydligen ha en hund som kan sjunga

Älgen© säger:

jasså minsann?

ante säger:

mm

Da hound dog heter han

Älgen© säger:

fyndigt

vart går deras stora final iår då?

du var ju i nordkorea ifjol när den gick där vetja

ante säger:

mm, fast faaan vad kallt det var

ganska enformiga låtar också "WE DONT LIVE IN USA" sjöng alla + lite mer rasistiska grejer

Älgen© säger:

okej, men du snackade om att wildcardet från det oceniska kvalet, Fijiöarna var annorlunda

ante säger:

mm de sjöng iaf på ett obegripligt språk

Danne Ahlin säger:

JÄVLA POLLEN

Älgen© säger:

men Tahiti var bra va?

ante säger:

tahiti är ganska likt finland faktiskt

mkt metal och långt hår

Älgen© säger:

nåt för AH då?

ante säger:

mm

Älgen© säger:

så sammanfattningsvis vilka vinner den där världsomspännande finalen du snackade om skulle hållas 2010?

ante säger:

mkt talar för att det blir nordpolen

Älgen© säger:

för att?

ante säger:

de har ett fyndigt bidrag där eskimåer rider på isbjörnar

Älgen© säger:

okej


Kommentarer
Postat av: Ida

Konstigt nog så intresserar inte ordet "schlager" mig inte lika mkt nuförtiden. Vet inte vad som hänt med mig. Leda, månne...?



Haha bra jobbat där! Tro vart jag ska skicka mina bilnördar åt då..??

2009-04-26 @ 22:44:59
URL: http://daaarlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0