TRÖTTER!

FH ställde inte om klockan i utmattningen igår, FH vaknade därför en timme tidigare än tänkt, detta märkte han först när han redan varit uppe, satt på kaffe och vattnat porslinsholken. Då orkade inte FH somna om.
FH är stressad som en peruanskt gnisselfritt tågset ungefär.
Köpenhamn var fint men lite regnigt, det vi hann se, Oslo ville stoppa mig i tullen, men det gick inte, jag var ju gruppmedlem, det kostade typ 150spänn på burger king, norsk statstv ville intervjua mig och jens stoppade mig från att gå runt med en burger king kungakrona på hövvet.
Hytten var fin, trots att nämnade hyttkompanjon pajade skethuset det sista som hände, bussen var fin men mina knän fick inte plats.
Tom&Jerry godis is the shit!
Jag vill sova.
Jag kan inte sova, jag har en tenta, ett arbete, praktikletande, pendling, uppackning och igentagande av sömn på agendan och imorgon är det biljettinköpt till hockey och vådlgästande av buba för minififadag på agendan!
Nu ska jag duscha och sedan åka till världens vackraste, mest utbudstäta, mest kulturella och mest världskända stad, Uddevalla!

hejdå flickor och hejdå anti!

Kommentarer
Postat av: Annelie T

Välkommen tillbaka!

2008-09-18 @ 21:41:14
URL: http://anneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0